Każda osoba, która dba o swoją figurę wie, jak istotne są treningi i zrównoważenie posiłków przed i po ich zakończeniu

Rozpoczynanie każdego następnego dnia z radością na twarzy oznacza, że jesteśmy na jak najlepszej drodze, by odnieść sukces. Realizacja swoich kulturystycznych celów może być bliżej niż nam się wydaje. Czas płynie dość szybko, dlatego jeśli już dziś postanowimy pozbyć się zbędnych kilogramów już wkrótce może okazać się, że naprawdę zrobiliśmy to. Nie wystarczą jednak dobre chęci. Bez wątpienia na spełnienie marzeń musowo zapracować. Poza silną wolą i odpowiednim poziomem motywacji przyda nam się również spora dawka wiedzy dotycząca tego, jak rozwijać własne ciało, by prezentowało się jak lepiej.

fitness model

Źródło: pixabay

Na wstępie warto skoncentrować się na tym, co do poprawy mamy od teraz. Planowanie dość wykańczających treningów nie jest najlepszym rozwiązaniem, ponieważ na samym początku powinniśmy pomyśleć raczej o tym, by regularnie zyskiwać na formie i podwyższać sobie poprzeczkę. Zbyt wygórowane oczekiwania względem samego siebie mogą zabrać nam chęć do działania i sprawić, że zamiast walczyć dalej, po prostu zrezygnujemy. Najlepszym rozwiązaniem będzie spojrzenie zdroworozsądkowe, zakładające, że wszystko jest możliwe, ale nie zawsze od ręki. Oglądając zdjęcia szczupłych osób możemy mieć wrażenie, że nigdy nie uda nam się osiągnąć takich efektów, jednak to trening czyni mistrza –

zdrowe śniadanie

Autor: Arya Ziai
Źródło: http://www.flickr.com

Kluczem do sukcesu jest więc zbilansowana dieta i trening odpowiednio dopasowany do naszych predyspozycji zdrowotnych.Jeżeli zależy nam na tym, by wszystkie ćwiczenia fizyczne przynosiły jak najlepsze rezultaty, to od razu skoncentrujmy się na tym, by dobrać do nich odpowiednie posiłki. Dieta przed i po treningu powinna być bowiem solidnie przemyślana. Dlaczego? Naukowcy już dawno dowiedli, że poszczególne składniki odżywcze mają istotny wpływ na nasz organizm i ich rozsądne dostarczenie może pozytywnie, lub też źle wpływać na efekty ćwiczeń. Jeżeli przed treningiem będziemy pamiętać, by nasz posiłek był pełen węglowodanów, to na pewno w czasie pracy na siłowni pozyskamy energię do działania.

Kliknij na ten odnośnik oraz przeczytaj więcej szczegółów w treści (https://animalab.eu/pl/categories/wyposazenie-zwierzetarni/klatki/klatki-dla-myszy) – zamieszczone tam porady pogłębią Twoją wiedzę na poruszany w omawianym wpisie problem.

Uważnie warto jednak patrzeć na zegarek, bowiem na dwie godziny przed ćwiczeniami już nic nie powinniśmy jeść.