Specjalista doradza jak być zdrowym

Owoce porzeczki
Składnikami zbilansowanej diety nie są tylko owoce i warzywa. Samo pojęcie zdrowia ma duże znaczenie. Na nasze zdrowie składa się dieta, ruch, kondycja fizyczna. W zależności od wieku także kondycja psychiczna.

owoce
Autor: Naturhouse
Źródło: Naturhouse

Jak poradzić sobie z zagadnieniami zbilansowanej diety

Duża ilość produktów naturalnego pochodzenia jest niezbędna do prawidłowego funkcjonowania naszego organizmu.Aby nasz organizm mógł poprawnie funkcjonować, trzeba zwrócić uwagę na pochodzenie produktów, które spożywamy

Jest kilka istotnych zasad, które powinny być stosowane aby nasz organizm prawidłowo funkcjonował.
1. Spożywajmy ekologiczne produkty, mają w sobie dużo witamin oraz błonnika. Świeże i warzywa i owoce są najważniejszymźródłem witamin, żadne sztuczne witaminy czy substytuty diety nie są w stanie ich zastąpić. W codziennym posiłku muszą być zawarte warzywa lub owoce. Zdrowa (zobacz również – zdrowe smoothie) żywność jest podstawą zbilansowanej diety.
2. jedzmy 4-5 posiłków dziennie. Jedzenie powinno być bogate w warzywa ekologiczne płatki NaturaVena oraz owoce. Nie muszą być to duże porcje, kluczowym procesem. Powinniśmy spożywać minimum 1,5 litra wody dziennie.
4. Starajmy się ograniczaćilość cukru , kawy, soli oraz produktów o wysokim indeksie glikemicznym, większespożycie właśnie tych produktów prowadzi do szybszego wzrosty masy
5. Spożywajmy kolację najpóźniej na 2 godziny przed pójściem spać. Ostatni posiłek powinien być zjedzony co najmniej 2 godziny przed snem. W ten sposób możemy uniknąć niepotrzebnych problemów z zasypianiem.
Jeśli chcesz więcej rad na temat zdrowego odżywiania odwiedź tą stronę: .

Warzywa i owoce
Autor: Kikkoman
Źródło: Kikkoman

Jak zatroszczyć się o nasze dzieci

Już od najmłodszych lat powinniśmy wpajać dzieciom jak odpowiednio jeść. szykować im do szkoły, owoce i warzywa. robić świeże posiłki aby dzieci nie kusiło niezdrowe jedzenie z bufetu. Jeżeli chodzi o noworodki jeżeli jest taka sposobność karmy piersią, jeżeli nie ma takiej możliwości podawajmy mleko dla niemowląt które jest atestowane. Starajmy się nie korzystać z gotowych dań, posiłki dla niemowląt muszą być zrobione w sterylnych warunkach oraz na ekologicznych produktach.

Bilansując dietę naszego dziecka musimy zwracać uwagę na to co lubi, aby niepotrzebnie go nie zniechęcać do jedzenia. Przede wszystkim trzeba kłaść nacisk na zdrowe odżywianie – cały artykuł na . Wracając do tematu najmłodszych kaszki dla niemowląt powinniśmy po jakimś czasie wzbogacić o zmiksowane owoce lub warzywa. Ostatnią i podstawową zasadą dotyczącą zarówno dzieci jak i dorosłych jest aktywność ruchowa. Wybierajmy się na spacery do lasu czy parku spacerujmy po lesie lub mieście, zrelaksujmy się i odpocznijmy ma to bardzo dobry wpływ na nasz organizm (link).